Akupunktura

Home  /  Blog   /  Akupunktura

Akupunktura

W codziennym życiu towarzyszą Ci przewlekłe bóle? Jesteś sportowcem i zmagasz się z nawracającą bądź świeżą kontuzją?

Żyjesz w nadmiernym stresie i jesteś przemęczony? A może często miewasz migrenowe bóle głowy?

Nasi terapeuci pomogą Ci przezwyciężyć te dolegliwości! Oprócz tradycyjnych zabiegów fizykalnych, masażu oraz ćwiczeń dobranych do Państwa dolegliwości, mamy do zaoferowania zabiegi z zakresu AKUPUNKTURY DYSTALNEJ!

Celem akupunktury jest zmniejszenie dolegliwości bólowych, przyspieszenie regeneracji tkanek, poprawa stanu zdrowia. Leczenie to znane jest od tysięcy lat w medycynie wschodniej. Zabieg polega na wprowadzeniu na różną głębokość sterylnej, jednorazowej, cienkiej igły w odpowiednie punkty ciała. Samo wkłucie jest bezbolesne, dopiero gdy igła osiągnie prawidłową głębokość, dochodzi do ukłucia bólu. Poprzez odpowiednią stymulację centralnego i obwodowego układu nerwowego dochodzi do wydzielania endorfin oraz enkefalin, które mają silne działanie przeciwbólowe. Pacjent podczas aplikacji przebywa w pozycji leżącej od około 40 minut do godziny, następnie usuwane są igły.

Korzyści płynące z akupunktury:

– jest bezpieczna,

– nie ma skutków ubocznych,

– w połączeniu z innymi metodami jest bardzo skuteczna,

– często stosowana przez osoby, które nie reagują na środki przeciwbólowe,

– jest alternatywą dla osób, które niechętnie stosują leki przeciwbólowe.

Uwaga! Osoby z zaburzeniami krzepnięcia krwi, przyjmujące leki rozrzedzające krew – proszone są o zgłoszenie tego terapeucie.