Home  /  Blog

TERAPIA CRANIO - SACRALNA Terapia polega na pracy z ciałem pacjenta, gdzie za pomocą subtelnego dotyku wyczuwa się napięcia i nieprawidłowości w strukturach i ruchach tkanek, a także kości całego systemu czaszkowo-krzyżowego.     Terapią czaszkowo-krzyżową działamy na ciało poprzez rozluźnienie [...]

Metoda FDM

Rehabilitacja osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności to nieocenione korzyści ruchowe jak również psychiczne i społeczne. Korzyści te otwierają pacjentów na nowe możliwości rozwojowe, pomagają oraz usprawniają codzienność. Odpowiedni dobór programu fizjoterapii, metod, z którymi pracuje pacjent oraz ich powtarzalność są kluczowe w rehabilitacji.

W codziennym życiu towarzyszą Ci przewlekłe bóle? Jesteś sportowcem i zmagasz się z nawracającą bądź świeżą kontuzją? Żyjesz w nadmiernym stresie i jesteś przemęczony? A może często miewasz migrenowe bóle głowy?

Nasze centrum inhalacji zaopatrzone jest w aparaty inhalacyjne, które są bardziej skuteczne od tych dostępnych w domu. Działają precyzyjnie, umożliwiają podawanie leków wziewnych bezpośrednio do układu oddechowego co wpływa na większą skuteczność leczenia, jednocześnie zmniejszając działania uboczne, które towarzyszą przy podawaniu leków domowymi sposobami.

Rehabilitacja po endoprotezoplastyce stawu kolanowego to trzy etapy mające między innymi na celu zmniejszenie dolegliwości bólowych, usprawnienia codziennych aktywności oraz powrót do aktywności fizycznej co najmniej do poziomu sprzed operacji.